Jste zde

Přes 60 billboardů v L.A. odhaluje realitu mléčného průmyslu

S nadšením informujeme, že se kampaň organizace In Defence of Animals na podporu hospodářských zvířat spojila se známou youtuberkou Erin Janus, aby po celém Los Angeles umístili masivní billboardy představující její video Dairy is Scary (Mlíko je děsivý) během červnového „měsíce mléčných výrobků“.

Billboardy v angličtině i španělštině nabádají kolemjdoucí, aby shlédli Erinino video odhalující běžné praktiky mléčného průmyslu, které zahrnují násilné oplodňování krav, odebírání jejich mláďat a následnou proměnu zvířat v telecí maso a hamburgery ještě dlouho předtím, než dosáhnou 25 let, jejich přirozené délky života. Video zakončuje Erinina výzva divákům, aby „zkusili jakékoliv mléko, jen ne to dojené“, a směřuje je k 21denní výzvě bez mléka, která jim umožní vyzkoušet zdravotní benefity života bez mléčných výrobků.

Video, na které billboardy odkazují

V našem boji za dobré životní podmínky zvířat, životní prostředí a naše vlastní zdraví je rozhodnutí vydat se cestou bez mléčných výrobků jedním z nejvýznamnějších kroků, které jako jednotlivci můžeme učinit.

Pokud byste to chtěli zkusit a umíte anglicky nebo španělsky, vyzkoušejte 21denní výzvu bez mléka již dnes na stránkách www.dairyfreechallenge.com.

Česky psané informace, jak se bez mléka obejít, najdete na stránkách Bílé minus a Nebuď tele.

A pokud se vám nápad s šířením informací o mléčném průmyslu líbí a rádi byste ho podpořili, pošlete prosím příspěvek v libovolné výši na projekt Bílé minus. Jen díky podpoře jednotlivců se už podařilo sesbírat dost peněz na reklamní plochy v Praze, Brně i Ostravě. Seznam realizovaných i aktuálních pronajatých ploch a možnost přispět najdete zde.

Zdroj: In Defence of Animals (redakčně upraveno), Překlad: Gabriela Kaletová, Korektura: Štěpán Opekar