Jste zde

kampaň

 

[tisková zpráva] Organizace Otevři oči, z.s. v pondělí 9. dubna spouští outdoorovou informační kampaň o stinné stránce fungování mléčného průmyslu. Na několika reklamních plochách v blízkosti stanic pražské MHD budou lidé moci spatřit netradiční výjev, a to fotografii malého telete, které je uvězněno v kleci.

Někteří lidé si neuvědomují, kolik utrpení se skrývá za koženými produkty. Asijská pobočka organizace PETA ve spolupráci s reklamní agenturou Ogilvy & Mather Advertising Bangkok se rozhodli to změnit. Otevřeli falešný obdhod v jednom z trendových obchodních domů v Bangkoku a vystavili zdánlivě běžné luxusní kožené zboží.

V Evropské unii je stále povoleno testování čisticích prostředků pro domácnost na zvířatech. Tisíce zvířat jako jsou králíci, křečci, potkani a myši trpí a umírají při testech výrobků, jako jsou například prostředky na nádobí, osvěžovače vzduchu a tablety do myčky. Produkty nebo složky těchto produktů jsou jim aplikovány injekčně, musí je vdechovat či jsou jimi násilně krmena a následně zabita.

Přitom společnosti netestující na zvířatech dokazují, že je možné vyrábět kvalitní a bezpečné prostředky pro domácnost bez testování na zvířatech.