Jste zde

tofu

 

Výrobek vysrážený ze sojového mléka, který konzistencí připomíná tvaroh. Samotné (verze natural) nemá výraznou chuť - umí absorbovat chutě z jídla, ve kterém je vařeno (nejlépe, je-li nakrájené na menší kostičky). Uzené nebo marinované tofu je výborné i samotné s chlebem a hořčicí. Patří mezi nejuniverzálnější alternativy masa a vajec s velkou variabilitou použití a skutečně zasytí. Skvělé je rovněž v zeleninových salátech. Kvalitní zdroj bílkovin (16g ve 100g), vápníku (v případě značky Alfa Bio), železa a spousty vitamínů.

Kde sehnat tofu: obchody se zdravou výživou, supermarkety Billa, Tesco, Lidl, Žabka, Tesco Express, Globus a Kaufland, síť drogerií DM, vybrané asijské prodejny (v Praze tržnice Sapa).

 

Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Kostka tofu natural (200g), olej, 1 velká cibule, sůl, 80 g rajského protlaku, bazalka, 3-4 st. česneku.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Tofu s mořskou řasou (nebo natural/ zeleninové), červená, zelená paprika, ledový salát, jarní cibulka, ředkvičky, okurka, sůl, pepř, zeleninové koření (nejlépe speciální na saláty), sojanéza.
Ingredience receptu: 
Kostka tofu natural, olej, cibule, sůl, 80 g rajského protlaku (nebo drcená rajčata), 3-4 st. česneku.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Tofu natural (příp. veganský sýr např. Violife či VeganLife či jáhly), sojanéza, česnek, sůl
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Tofu natural, sladká a pálivá paprika, sypký zel. bujon, olej, sojová omáčka (Shoyu) zel. bujón, zak. soj. smetana (nebo obyč rostlinná + 1 lžička octa a hl. mouka), pepř, sůl.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 uzené tofu, 1 cibule, 100ml kečupu, 1 lžíce hl. mouky, 1 lžíce sojové omáčky (shoyu), 100g mražené kukuřice (či sterilované), olej.

Stránky