Jste zde

snídaně

 

Nejjednodušší a nejrychlejší veganskou snídaní jsou běžně sehnatelné cerealie doplněné ovocem a rostlinným mlékem (které najdete v každé drogerii DM - osobně doporučuji ovesné). Rovněž si můžete namazat pečivo domácí či kupovanou pomazánkou nebo marmeládou.

Máte-li na přípravu snídaně alespoň 10 minut, rozhodně doporučujeme vyzkoušet třeba míchané tofu (jste-li spíše na slané) nebo americké lívance (jste-li spíše na sladké) viz recepty níže.

Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 1 - 2 osoby: 1 cibule, 6 stroužků česneku, 2-3 lžíce řepkového oleje, 200g tofu natural, 1/2 lžičky kurkumy (příp. kari), 1 lžička černé soli, půl lžičky římského kmínu (není nutný), 1 lžíce sojové omáčky, 2 lžíce sušeného lahůdkového droždí (ne obyčejné!, lze vynechat), špetka pepře, 1 - 2 hrsti bylinek (petržel, pažitka, koriandr...), další zelenina na ozdobu.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 hrnek hladké mouky, 1 lžíce cukru, 2 lžíce kypřícího prášku (cca 1 pytlíček - lze dát i polovinu), špetka soli, 1 hrnek rostlinného mléka (ovesné, rýžové, sojové), 2 lžíce rostlinného oleje, javorový nebo agáve sirup, ovoce.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 malý pórek, 3 lžíce margarínu (nebo jiný rostlinný tuk), 150g silken tofu, 1 lžíce kurkumy, 2 lžíce sojovky, 2 lžíce hořčice, čerstvě mletý černý pepř.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 1 osobu: půl hrnku ovesných vloček, 4 zralé jahody, 2 lžičky cukru, špetka soli.