Jste zde

kurkuma

 
 
 
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 tofu natural (nejlépe Lunter/Toppo), černá sůl (či lahůdkové droždí), kurkuma, řepkový olej.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 1 - 2 osoby: 1 cibule, 2-3 lžíce řepkového oleje, 200g tofu natural, 1/2 lžičky kurkumy (příp. kari), půl lžičky římského kmínu (není nutný), 1 lžíce sojové omáčky, 2 lžíce sušeného lahůdkového droždí (ne obyčejné!) nebo 1 lžička černé soli, špetka pepře, 2-4 špetky soli (při použití černé soli již nedosolujeme), 1 - 2 hrsti bylinek (petržel nebo pažitka).
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 menší dýně Hokkaido (asi 300g dužiny), 1 cibule, případně ještě 1 cuketa a 1 větší mrkev (nejsou nutné), špetka bílého pepře a lžička soli, muškát, kurkuma, koriandr (není nutný), 1 kostka zeleninového bujónu, 200ml kokosového mléka nebo rostlinné smetany, olej na smažení.
Ingredience receptu: 
Pro 2 osoby: 1 cibule, 2-3 lžíce rostlinného oleje, 200g čerstvých nebo mražených lesních hub, 200g tofu natural, sojová omáčka, sůl, 1/2 lžičky kurkumy, 1 lžička římského (nebo běžného) kmínu, 2 lžíce sypkého (tzv. lahůdkového) droždí nebo 1 lžička černé soli, 1 - 2 hrsti bylinek (petržel, pažitka apod.)
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 malý pórek, 3 lžíce margarínu (nebo jiný rostlinný tuk), 150g silken tofu, 1 lžíce kurkumy, 2 lžíce sojovky, 2 lžíce hořčice, čerstvě mletý černý pepř.