Jste zde

cibule

 
 
 
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 1-2 osoby: 100 g cizrnové mouky, 200 ml vody, 1 menší lžička černé soli (důležité pro vaječnou chuť, v případě absence lze použít obyč. sůl + 2 lžíce sušeného lahůdkového droždí), půl lžičky kurkumy, půl lžičky pepře, 2 lžíce řepkového oleje, 1 cibule, volitelně: 1 sojový párek, půl uzeného tofu, hrst zeleného hrášku nebo lesních hub
Ingredience receptu: 
Pro 4 osoby: 0,5 kg syrové červené řepy, 125 g cizrny (v suchém stavu), 125 g ovesných vloček, hladká mouka, 1 lžíce lněných semínek, 35 g slunečnicových semínek, 1 cibule, 2-3 stroužky česneku, sůl, pepř, půl lžíce oleje.
Ingredience receptu: 
350g mraženého hrachu, řepkový olej, 3 cibule, 1-2 lžičky garam masala (indické koření), sůl, 1 malý květák, 7 stroužků česneku, 3 brambory, 2 mrkve, možno i lilek, rajské, brokolici apod.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 2 osoby: 1 velká cibule, 5 stroužků česneku, 5 - 7 žamiponů, 3 špetky tymiánu, pepř, 1 - 2 lžíce hl. mouky nebo škrobu, 0,5l rostlinného mléka (nejlépe ovesného) nebo 180ml rostlinné smetany, zeleninový vývar.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Balíček uzeného tofu (200 g), 1 - 2 cibule, řepkový olej, 5 vlašských ořechů (lze vynechat)
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
1 cibule, cca 3 cm kořenu zázvoru, 1 pórek, 1 velká mrkev, 1 chilli paprička (není nutná), zeleninový bujón, 2 lžíce lahůdkového droždí (příp. lžíce bramborového či kukuřičného škrobu), těstoviny "písmenka", petržel nebo libeček.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
5 stroužků česneku, 2 střední cibule, řepkový olej, červená, žlutá nebo zelená paprika, sladká paprika, pepř, chilli, sůl, bílé fazole v rajčatovém nálevu, chilli sojový párek Kalma/Alfa Bio (není nutný).
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Řepkový olej, 6 stroužků česneku, 1 velká cibule, 1 chilli paprička (není nutná), 1 větší mrkev, 1 hrnek červené čočky (250 g), 1 plechovka kokosového mléka (400ml příp. 180ml pokud chcete méně tučné jídlo), 1 lžíce kari pasty, sůl, 8 - 10 cherry rajčat (nebo obyč), 3 cm čerstvého zázvoru (lze vynechat), paprika - kápie (lze vynechat), bambusové výhonky (lze vynechat)
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 1 - 2 osoby: 1 cibule, 6 stroužků česneku, 2-3 lžíce řepkového oleje, 200g tofu natural, 1/2 lžičky kurkumy (příp. kari), 1 lžička černé soli, půl lžičky římského kmínu (není nutný), 1 lžíce sojové omáčky, 2 lžíce sušeného lahůdkového droždí (ne obyčejné!, lze vynechat), špetka pepře, 1 - 2 hrsti bylinek (petržel, pažitka, koriandr...), další zelenina na ozdobu.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Tofu natural, 3 střední cibule, 2 lžíce oleje, gulášové koření (paprika, majoránka, mletý kmín), pálivá paprika, zel. bujón, pepř, sojová omáčka (příp. černá sůl), plnotučná hořčice, tmavá jíška (může být instantní), 5 kyselých okurek.

Stránky