Jste zde

bazalka

 
 
 
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Pro 4 osoby: Sklenice (cca450ml) vypeckovaných černých nebo zelených oliv, 1-2st. česneku, bazalka (nejlépe čerstvá), olivový olej, případně mandle či jiné ořechy.
Ingredience receptu: 
½ balení Lasagní (nejlépe Panzani), 0,5l rostlinného mléka (sojové, ovesné, rýžové), jíška, sůl, pepř, muš. oříšek, rostlinné máslo či olej, 400 g boloňské omáčky (bez masa:), Veganline či tavenýr (není nutný), oregáno, čerstvá bazalka, černé olivy.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Žampionové hlavičky (ještě lépe hříbky), olivový olej, sůl, pepř, 3 st. česneku, bílé víno, bazalka, zelená petržel.
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
100g sojových kostek (BonaVita), sojová omáčka (Shoyu), paprika, pepř, kmín (nejlépe mletý), gulášové koření, sůl, majoránka, bazalka, 3 cibule, 5 stroužků česneku, mražená kukuřice (cca 4 hrsti), 5 větších brambor, směs lesních hub, 1-2 lžíce hl. mouky, bylinky (petržel, pažitka).
Ingredience receptu: 
Pro 2 osoby: 2 hrnky hladké či polohrubé mouky, půl kostky droždí, špetka cukru, 1 hrnek vlažné vody, 2 lžíce olivového oleje, sůl, 3 zralá rajčata (nebo 1 plechovka loupaných rajčat), 2 stroužky česneku, sušená bazalka, menší cibule, černé a zelené olivy, půl zelené papriky, 2-3 žampiony, oregano, (případně ještě veganský sýr Veganline, ale není nutný).
Kategorie: 
Ingredience receptu: 
Kostka tofu natural (200g), olej, 1 velká cibule, sůl, 80 g rajského protlaku, bazalka, 3-4 st. česneku.